poniedziałek, 30 maja 2016

Parę słów o mnie

Witam cieplutko na moim blogu.

W sumie to już mój drugi blog, a dalej nie wiem jak prawidłowo się przedstawić. Na początku chciałabym napisać coś o sobie.

Kim jestem?

Przyjaciele mówią do mnie różnie.
Raz jest Hiz, potem Hendrix a na końcu Arrseth.
Nie lubię swojego prawdziwego imienia.
Jestem dosyć niezdarna, leniwa i chaotyczna (jeśli tak to mogę ująć).
Wszyscy opisują mnie jako osobę radosną i specyficzną.

Czym się interesuje?

Interesuje się wszystkim po trochu.
Uwielbiam malować, rysować i pisać opowiadania.
W wolnym czasie gotuje, pisze teksty piosenek i koresponduje. Tak, koresponduje.
Kiedyś szyłam, ale teraz robię to rzadziej.

Jakich zespołów słucham?

Czemu zadałam to pytanie?
Ponieważ muzyka jest dla mnie bardzo ważna. Nie wyobrażam sobie dnia bez muzyki i moich słuchawek.
Przeważnie słucham rocka, grunge bądź nu metalu.
Moim ulubionym zespołem jest Nirvana i System of a Down.



Słucham także takich zespołów jak:


System of a Down,
Disturbed,
Papa Roach,
Linkin Park,
Black Sabbath,
Iron Maiden,
Megadeth,
Metallica,
Red Hot Chilli Peppers,
Rage Against The Machine,
Pearl Jam,
Velvet Revolver,
Burzum,
Stone Temple Pilots.




Po co założyłam tego bloga?

Chcę po prostu podzielić się moją wiedzą, przemyśleniami i zachęcić innych do różnych rzeczy.
If you know what I mean...
Oprócz tego będę wrzucać tutaj creepypasty mojego autorstwa, bazgroły i szkice moich OC'ków i może opowiadania. Mam nadzieje, że nie dopadnie mnie "Pan Leń", który często składa mi niezapowiedziane wizyty.

Dodam jeszcze, że blog jeszcze nie jest dokończony. W planach mam dodanie ładnego nagłówka, paru gadżetów, mojej ulubionej muzyki w tle oraz czatu.

Myślę, że to na tyle.
Miłej i upiornej nocy.
Niech Shavo będzie z Wami!

Ave!

1 komentarz:

  1. Czy chciałbyś dołączyć do bractwa iluminatów, aby stać się bogatym i sławnym oraz zarabiać 1 milion dolarów jako nowy członek i 500000 zł miesięcznie? jeśli tak, wyślij wiadomość do naszego czcigodnego Wielkiego Mistrza (Lorda Christophera) przez WhatsApp pod numerem +2348054779589 w celu inicjacji online.
    Każdy dzwoni, ale niewielu lub skontaktuj się z e-mailem! Johnmark4074@gmail.com

    OdpowiedzUsuń